REUNIÓ
DE FAMÍLIES. SEGUIMENT SEGON
TRIMESTRE
1. Rendiment acadèmica a nivell
de classe.
- Adaptació a la metodologia del
nivell.
- Organització de les activitats i
dels temps.
- Utilització de l'agenda.
2. Comunicació amb les famílies:
el bloc i l'edvoice
3. Planificacions de les diferents
àrees.
Mètode ABN
- Els alumnes estan seguint bé el
mètode. Estan desenvolupant un bon nivell de càlcul mental si el
comparem amb el mètode tradicional.
- L'estructura de les classes és: uns
10 minuts de càlcul mental, alguna activitat de descomposició i
composició, practicar alguna operació contextualitzada en un
problema.
- Els dijous fem algun contingut
relacionat amb els blocs que no són de numeració: mesures de
temps, longitud, massa, geometria, etc.
- Intentarem que la teoria del que
donem quede pegada a la llibreta i/o al bloc per poder-ne fer un
seguiment des de casa.
4. Tutories
són dijous, de 12’30 a
13’30 h. però enguany
l'últim dijous de cada mes no farem tutories. Cal demanar tutoria
directament als especialistes.
5. Agenda/llibretes. Cal que
reviseu l'agenda TOTES les dies. Ajudeu-los a organitzar-se el seu
temps personal.
6
Eixides extraescolars
EIXIDA
|
LLOC
|
DATA
|
L’Albufera
de
València
|
València
|
25
d’octubre
|
Cloncert
didàctic a l’auditori de Torrent i visita parc Gulliver a
Valencia
|
València
|
19
d’abril
|
Campament
Fontés. Multiaventura.
|
Castella
|
21
de juny
|
7. Activitats complementàries.
El dia de la Pau.
Realitzem l'activitat d'un euro llavor de Pau. Els alumnes poden
aportar un euro que aquest euro anirà destinat a comprar material
escolar per a alumnes d'escoles públiques de països l'Àfrica
Subsahariana. Així contribuïm amb el projecte que està duguent
endavant l'aieloner Vicent Domingo «Àfrica hugs».
- Aprendem la canço «la festa de la
pau»de Damaris Gelabert.
- El dia 30 de gener per la vesprada
baixarem al pati a fer diferents activitats.
La cassoleta. Disfressa
de turcs.
8. Preguntes. Dubtes.
No hay comentarios:
Publicar un comentario